Tuesday, July 3, 2012

random 2


Mario Balotelli

yes Mario Balotelli..selalu di kritik hebat oleh media massa, oleh pengulas sukan dan sebagainya..tapi kita tak pernah mengetahui perasaan yang pemain itu alami..dia manusia juga..pucuk pangkalnya yang terjadi dan mengapa sifat beliau begitu yg dikatakan nakal?sebab orang sekeliling beliau..ysss faktor sekeliling yg mengundang sifat beliau..sebenarnya dia tak lah teruk mana..dia ada pekerjaan, aset dan kemahiran yg tinggi..korang ada?korang mampu?oleh itu sahabat, kita tak patut memandang serong seseorang itu tanpa mengetahui isi sebenar seseorang itu..don't judge a book by its cover..berubahlah mentalitimu anak bangsa masyarakat dunia..berubahlah, berubahlah, berubahlah..make a change..stay smile..randomly update, be positive and muhasabah diri..

spread salam, spread smile =)


4 comments:

  1. jeng jeng,, ni mesti kau rembat link fb aku kan?? kantoi.!

    ReplyDelete
  2. haha sorry rembat..tp blog aku, bahan aku suka hati la aku nak rembat mana pun hahaha..

    ReplyDelete
  3. berani kau menjawab! aku luku kang.! :p

    ReplyDelete
  4. hahaha ohh tuu kau pandai menjawab..amboi..cepuk kangg!! agagaga

    ReplyDelete