Tuesday, July 3, 2012

99, 955, 887.6

apa tuu???  kenapa mesti 99, 955, 887.6KM??


jarak matahari dengan bumi!!!




matahari

:
:
:

99, 955, 887.6KM
:
:
:
bumi
:
:


atas dunia memang lah 99, 955, 887.6 km tu jauh..tp logik akal, jarak tu jauh ke?tu bukannya jarak malaysia ke london taw atau miami ke or bali ke..jarak bumi dgn matahari..subhanallah..ambil setiap peluang yg ada untuk beribadah, beramal, bertakwa..insaflah kamu..*buat pedoman diri sendiri juga serta sahabat pembaca =)

spread salam, spread smile =)

2 comments:

  1. plagiat! untungla post fb aku 2 kali kene rembat untuk 2 entry kau harini.. =p

    ReplyDelete
  2. hahaha wehhh..apa pulak..balotelli tu kan baru aku perasan aku tak amek kat kau tauu..aku amek kat org lain..haishhh hahaa..ni je aku rembat taw..ni je 1 hahahaa

    ReplyDelete